Rastúca popularita virtuálnych influencerov

Možno ste už stihli zachytiť novodobý trend instagramového marketingu – virtuálnych influencerov. Podľa štatistiky portálu HypeAuditor ich popularita na sociálnych sieťach neustále rastie. Z hľadiska engagement rate dokonca trojnásobne preskočili „živých“ influencerov a najznámejšia virtuálna influencerka lilmiquela má dnes na Instagrame viac ako 1.8 milióna followerov.

TITANS freelancers na Instagrame. Sleduj nás.

TITANS freelancers na Facebooku. Daj nám follow.

Druhé miesto patrí virtuálnemu zjavu s menom noonoouri, ktorá síce vyzerá menej uveriteľne, no napriek tomu ju sleduje viac ako 300 000 followerov. Čo sa týka ich popularity, najväčšiemu úspechu sa tešia v USA a ich najvernejšími fanúšičkami sú dievčatá vo veku 18 – 24 rokov.

Aktuálna ponuka IT projektov. Freelancuj s TITANS.

Okrem instagramových followerov ich však milujú práve spoločnosti a značky ako KFC alebo Prada, ktoré stoja za ich zrodom a bujaro ich využívajú na promovanie svojich produktov. Výhodou v porovnaní s klasickými influencermi je to, že virtuálnych influencerov máte k dispozícií 24/7, sú nekonfliktní a lojálni a evidentne veľmi populárni. A ak raz investujete do ich vytvorenia, viac ich platiť nemusíte.

Viac sa môžete dočítať na socialmediatoday.