Aplikačný Admin

Ponuka úspešne obsadená

Základné informácie

Do nášho dynamického tímu TITANOV (freelancerov) hľadáme administrátora/analytika na pozíciu Aplikačný (2nd Level) Administrátor/Analytik na zaujímavý projekt v Nemecku (Mníchov/Hanover).

Interné číslo 151124A
Názov pozície Aplikačný Admin
Predpokladaná suma plnenia 4500 až 5100 € mesačne
Miesto plnenia Nemecko / Mníchov/Hanover
Termín 01.12.2015 - 31.12.2016
Nástup na projekt 01.12.2015 - 01.02.2016, full-time, on-site
Dĺžka alokácie 6 - 12 mesiacov s možnosťou predĺženia

Reagovať na pracovnú ponuku

Popis pozície

  • osobná komunikácia s interným zákazníkom za účelom zhromažďovania požiadaviek
  • sledovanie stavu požiadaviek/objednávok/chýb
  • riešenie ad-hoc požiadaviek
  • rozširovanie a tvorba dokumentácie
  • podpora pri príprave Rollout-ov (napr. nasadenie nového Citrix klienta, upgrade na IE11 atď.)
  • administrácia front office/middle office/back office aplikácií
  • koordinácia incidentov, problémov, zmenových požiadaviek a operačnej dokumentácie
  • zbieranie/sumarizovanie "Thread Dumps" a komunikácia s klientom ohľadom ich riešenia
  • spolupráca v tíme o veľkosti cca. 20 ľudí on-site v Nemecku (Mníchov/Hanover)

Požiadavky

  • min. 2 ročná prax na pozícii Aplikačný Administrátor (2nd Level Administration) alebo na obdobnej pozícií
  • znalosť ITIL procesov (lifecycle management, IT Service operations, INC, CHM, Problem management, Release management…) [certifikácia nie je potrebná]
  • skúsenosti v oblasti Release Managementu
  • skúsenosti v oblasti Change Managementu
  • silné praktické skúsenosti v IT oblasti (Network, Storage, Back Up, Databázy, Middleware)
  • znalosť ticket-ovacích nástrojov (Remedy, JIRA, Redmine, ...)
  • skúsenosti s administráciou Windows server-ov
  • skúsenosti v oblasti Operations

  • výhodou: skúsenosti s konceptom riešenia problémov: RCA (Root Cause Analysis)
  • výhodou: znalosť LAN/WAN
  • výhodou: znalosť Citrix
  • výhodou: skúsenosti s agilnou metodikou DevOps (Development & Operations)
  • výhodou: skúsenosti s relačnými databázami (MS SQL, MySQL, Oracle)
  • komunikačná znalosť (slovom i písmom) anglického jazyka
  • profesionálne vystupovanie a komunikácia s klientom ohľadom vzniknutých problémov
  • silná orientácia na zákazníka, dobré komunikačné schopnosti
  • výborné organizačné schopnosti
  • schopnosť a chuť učiť sa nové veci
  • zodpovednosť
  • komunikatívnosť
  • samostatné a tvorivé myslenie

Jazykové znalosti / stupeň

  • anglický jazyk - aktívne