Business analytik, 201130B | Pracovná ponuka | TITANS freelancers

Business analytik

Ponuka je otvorená

Základné informácie

Do nášho tímu TITANOV (freelancerov) hľadáme šikovného Business analytika na dlhodobý, technologicky inovatívny projekt pre oblasť poisťovníctva do Bratislavy.

Interné číslo 201130B
Názov pozície Business analytik
Predpokladaná suma plnenia 4600 až 5200€ mesačne
Miesto plnenia Off-site / Bratislava
Termín 01.02.2021 - 31.08.2021
Nástup na projekt 01.02.2021 alebo dohodou, full-time, on-site / off-site
Dĺžka alokácie 6 mesiacov s možnosťou predĺženia

Reagovať na pracovnú ponuku

Popis pozície

  • analytická spolupráca na rozsiahlom, internom transformačnom projekte
  • business support aktuálneho riešenia
    • spracovanie užívateľských požiadaviek
    • monitorovanie riešenia a návrhy na optimalizáciu (výkonnostná, procesná)
    • zabezpečenie systémov tak, aby boli k dispozícii počas štvrťročných uzávierok
  • transformácia funkčných požiadaviek pri migrácii riešenia na nové
  • komunikácia medzi business oddelením a vývojom
  • vytváranie potrebných User Stories, Use Cases, Epics, Themes, Process Flows
  • zber, analýza, prioritizácia a dokumentácia potrieb a požiadaviek zákazníka
  • príprava funkčných špecifikácií a zmenových požiadaviek
  • podpora vývojového tímu počas vývojovej fázy
  • spolupráca v medzinárodnom agilnom tíme
  • tvorba analytickej dokumentácie a výstupov
  • poskytovanie konzultačnej podpory internému tímu
  • aktuálne vzhľadom na 🦠 COVID-19 situáciu prebieha spolupráca aj v OFF-SITE [home-office] režime, po COVID-19 pandémii možná úprava spolupráce na OffSite/OnSite režim v rozsahu danom dohodou so zákazníkom

Požiadavky

  • min. 2-ročné skúsenosti s činnosťou Business analytika
  • analytické zručnosti a skúsenosti s vývojom use case-ov, prototypovaním a tvorbou user stories, ideálne v agilnom prostredí
  • praktické znalosti a skúsenosti s MS SQL
  • praktické skúsenosti a znalosti UML
  • výborná znalosť MS Office
  • všeobecný prehľad vo finančnej oblasti (poisťovníctvo)
  • znalosť technologických procesov, schopnosť prekladať potreby používateľov do zrozumiteľných funkčných a ne-funkčných požiadaviek
  • výborné komunikačné (slovom i písomom) schopnosti v anglickom jazyku a schopnosť profesionálne spolupracovať s manažérmi a expertmi v jednotlivých oblastiach SW vývoja
  • znalosť niektorej z agilných metód software-ového vývoja (SCRUM, LEAN a/alebo KANBAN)
  • skúsenosti s používaním niektorého Project Tracking systému (JIRA, Redmine, ...)
  • aktívna znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni (slovom i písmom)

  • výhodou: skúsenosti vo finančnom sektore 
  • silné organizačné, negociačné a analytické zručnosti
  • otvorený novým nápadom a víziam
  • schopnosť flexibilne reagovať a prispôsobovať sa zmene
  • proaktívny prístup
  • prezentačné zručnosti

Jazykové znalosti / stupeň

  • anglický jazyk - aktívne

Máte záujem?

V prípade záujmu o pracovnú pozíciu klikni na tlačidlo nižšie "REAGOVAŤ NA PRACOVNÚ PONUKU" alebo nám odošli svoje CV priamo na e-mailovú adresu titans@titans.sk.

Ak si nie si istý, či tvoje CV obsahuje všetko podstatné a potrebuješ pomôcť s jeho vypracovaním, inšpiruj sa sekciou Životopis, ako na to. Dozvieš sa v nej, ako by mal životopis IT freelancera vyzerať a čo v ňom nesmie chýbať.

Zároveň si môžeš vybrať niektorý z našich CV vzorov v slovenskom, anglickom či nemeckom jazyku.

Ak bude tvoje CV vyhovovať požiadavkám danej ponuky, budeme ťa následne telefonicky kontaktovať.

Nespĺňaš požadované kritériá, nevyhovuje ti ponuka časovo alebo je pre teba málo atraktívna? Odporuč nám vhodného kandidáta a získaj zaujímavú finančnú odmenu. V prípade obsadenia pozície tebou doporučeným kandidátom ti vyplatíme finančnú čiastku v hodnote 520 €!