Deployment administrátor , 200922A | Pracovná ponuka | TITANS freelancers

Deployment administrátor

Ponuka úspešne obsadená

Základné informácie

Do nášho tímu TITANOV (freelancerov) hľadáme skuseného Deployment administrátora na off-site medzinárodný projekt pre sektor poisťovníctva v Bratislave.

Interné číslo 200922A
Názov pozície Deployment administrátor
Predpokladaná suma plnenia 5200 až 6000€ mesačne
Miesto plnenia Bratislava
Termín 01.11.2020 - 01.02.2021
Nástup na projekt 01.10.2020 - 01.11.2020, full-time, off-site
Dĺžka alokácie 3 mesiace s možnosťou predĺženia

Reagovať na pracovnú ponuku

Popis pozície

  • práca na Electronic workplace (EWP) platforme od DXC
  • zabezpečenie, že všetok nasadený softvér a aktualizácie budú pred nasadením dôsledne otestované
  • spravovanie EWP servisov a vylepšovanie existujúcich procesov vrátane automatizácie testovania softvéru
  • navrhovanie zmien, ktoré pomôžu zefektívniť prácu s hardvérom (laptopy/desktopy)
  • dokumentácia nových procesov a navrhnutých vylepšení
  • správa Active Directory/Group Policy Object
  • vytváranie reportov o nasadení softvéru
  • spolupráca s malým projektovým tímom zo Švajčiarska, ktorý vykonáva transformáciu pre jednotlivé obchodné oddelenia vo Francúzsku, Belgicku, Holandsku, Švajčiarsku, Rusku, Južnej Afrike a Škandinávii
  • spolupráca v režime: full-time off-site s občasným on-site v BA (1 deň/týždeň popr. každý druhý týždeň)

Požiadavky

  • min. 4-ročné skúsenosti s Microsoft SCCM a veľmi dobrá znalosť platformy Windows
  • 3 - 5 ročné skúsenosti s MS Intune a Windows Autopilot
  • praktické skúsenosti so zakladaním nových Autopilot servisov a migráciou zariadení z SCCM do Autopilot
  • skúsenosti z IT service desku alebo so spravovaním zariadení koncových používateľov v nadnárodnom prostredí
  • skúsenosti s automatizáciou testovania aktualizácií pre Windows 10
  • skúsenosti s reportingovými nástrojmi ako napr. PowerBI a pokročilé znalosti Excelu
  • znalosť nástrojov na monitorovanie zariadení koncových užívateľov ako napr. Nexthink
  • veľmi dobrá znalosť ITIL a skúsenosti s jeho používaním v praxi
  • schopnosť plynule komunikovať v anglickom jazyku
  • dobré organizačné schopnosti 
  • dobré verbálne a písobné komunikačné schopnosti vrátane schopnosti komunikovať s užívateľmi bez väčších IT znalostí
  • výhodou: skúsenosti z projektového riadenia
  • výhodou: certifikát ITIL Foundation/Intermediate

Jazykové znalosti / stupeň

  • anglický jazyk - aktívne

Veríme, že by ťa mohli zaujať aj tieto pozície

Máš záujem?

V prípade záujmu o projekt klikni na tlačidlo "REAGOVAŤ NA PRACOVNÚ PONUKU" alebo nám pošli svoje CV na e-mailovú adresu titans@titans.sk. Ak si už bol v kontakte s niektorým z našich IT recruiterov, môžeš kontaktovať priamo jeho/ju.

Po obdržaní tvojho životopisu ťa budeme telefonicky kontaktovať.

Potrebuješ pomôcť so životopisom?

Ak si nie si istý, či tvoje CV obsahuje všetko podstatné a potrebuješ pomôcť s jeho vypracovaním, prečítaj si náš článok Životopis, ako na to. Dozvieš sa v ňom, ako by mal životopis IT freelancera vyzerať a čo v ňom nesmie chýbať.

Zároveň si môžeš vybrať niektorý z našich CV vzorov v slovenskom, anglickom či nemeckom jazyku.

Nie je to projekt pre teba, ale poznáš niekoho, kto by sa naň hodil? Neváhaj a odporuč ho! V prípade obsadenia projektu tebou doporučeným kandidátom ti vyplatíme finančnú čiastku v hodnote 600 €!