Vykonávanie servisných zásahov HW, SW na základe požiadaviek zákazníka. Prideľovanie incidentov (taskov) je flexibilné: niekoľko hodín až dní do mesiaca (podľa počtu incidentov), pričom je nutné odstrániť vzniknutý problém do 2 (SLA) pracovných dní (zákazníka) od jeho nahlásenia zákazníkom.
Riešenie incidentov bude prebiehať priamo (on-site) u zákazníka/ov vo viacerých lokalitách Stredného, Východného a Západného Slovenska.
Pre bližšiu špecifikáciu pozícií v rámci jednotlivých lokalít voľte podľa Vaších preferencií z nasledovných možností:
Sloboda, flexibilita, väčšia kontrola nad financiami aj kariérou. Freelancing prešiel vývojom a dnes ponúka oveľa viac. Pozri sa, čo ťa v ňom čaká a ako ti zmení život.
Sloboda, flexibilita, väčšia kontrola nad financiami aj kariérou. Freelancing prešiel vývojom a dnes ponúka oveľa viac. Pozri sa, čo ťa v ňom čaká a ako ti zmení život.
Titanov, ktorí sa
k nám pridali
Klientov, ktorí sa
k nám pridali
Úspešne dodaných
man-days