Systémový Admin (1st Level)

Ponuka úspešne obsadená

Základné informácie

Do nášho dynamického tímu TITANOV (freelancerov) hľadáme skúsených, šikovných a flexibilných Technikov/Administrátorov na pozíciu Administrátora 1. úrovne (1st Level Technician) na zaujímavú on-site spoluprácu na Východnom Česku pre zákazníka z Nemecka.

Interné číslo 140324B
Názov pozície Systémový Admin (1st Level)
Predpokladaná suma plnenia 1380 až 1780 € mesačne
Miesto plnenia Česko / Východné ČR
Termín 01.04.2014 - 01.04.2015
Nástup na projekt ASAP alebo dohodou, part-time, on-site
Dĺžka alokácie 1 rok s možnosťou predĺženia

Reagovať na pracovnú ponuku

Popis pozície

Vykonávanie servisných zásahov HW, SW na základe požiadaviek zákazníka. Prideľovanie incidentov (taskov) je flexibilné: niekoľko hodín až dní do mesiaca (podľa počtu incidentov), pričom je nutné odstrániť vzniknutý problém do 2 (SLA) pracovných dní (zákazníka) od jeho nahlásenia zákazníkom.

  • Riešenie incidentov bude prebiehať priamo (on-site) u zákazníka/ov na Východnom Česku vo viacerých lokalitách (Brno [východzia lokalita],Ostrava, Třebíč).
  • Riešenie incidentov prebieha v rámci operačných/otváracích hodín zákazníka v rozmedzí 08:00 - 18:00.
  • Riešenie problémov prebieha individuálne alebo v spolupráci s technikmi/špecialistami z Nemecka, Rakúska, Poľska, Holandska.
  • Údržba a montáž HW.
  • Pridávanie, alebo výmena periférnych zariadení a inštalácia ovládačov.
  • Jednoduchá až komplexná inštalácia SW (MS Windows XP/7..., MS Office, atď.).
  • Riešenie sieťových problémov a správa počítačových sietí podľa pokynov technika/inžiniera úrovne II alebo III.
  • V prípade potreby - postúpenie riešenia problému vyššej úrovni systémovej administrácie.
  • Pravidelné sledovanie hlásenia incidentov s cieľom ich včasného riešenia.
  • Pravidelné a včasné reportovanie riešených incidentov a situácie.
  • Predpokladaná suma plnenia: 8,63 - 11,13 EUR/hod.

Požiadavky

  • min. 1 ročná prax s podporou IT infraštruktúry a s technickou podporou
  • silné praktické skúsenosti v IT oblasti
  • výhodou: PC OEM certifikácia, CompTIA A+ certifikácia
  • znalosť TCP/IP štandardu, hub-ov, switch-ov,...
  • znalosť CAT5 káblového ukončenia
  • profesionálna komunikácia s klientom
  • silná orientácia na zákazníka, dobré komunikačné schopnosti, schopnosť učiť sa nové veci
  • dobrá komunikačná (slovom i písmom) znalosť anglického jazyka (pre potreby emailovej a telefonickej komunikácie)

Jazykové znalosti / stupeň

  • anglický jazyk - aktívne