Network administrátor

Ponuka je otvorená

Základné informácie

Do nášho tímu TITANOV (freelancerov) hľadáme skúseného Network administrátora na zaujímavý, dlhodobý, medzinárodný OFF-SITE projekt pre oblasť veľkých card processing riešení.

Interné číslo 201022B
Názov pozície 🏦 Network administrátor
Predpokladaná suma plnenia 3400 až 3800 € mesačne
Miesto plnenia Slovensko / Off-Site
Termín 02.11.2020 - 30.04.2021
Nástup na projekt 02.11.2020 - 01.12.2020 alebo dohodou, full-time, off-site
Dĺžka alokácie 6 mesiacov s možnosťou predĺženia

Reagovať na pracovnú ponuku

Popis pozície

  • údržba sieťovej infraštruktúry vývojového, UAT a produkčného prostredia card processing centra v 24/7 režime
  • inštalácia, konfigurácia a údržba sieťových komponentov, firmware-u a nástrojov
  • zabezpečovanie aktuálnych patche-ov a upgrade-ov a príprava ich inštalačných plánov
  • poskytovanie konzultačnej podpory
  • konzultácie so správcami infraštruktúrnych komponentov
  • konfigurácia, zmeny a riešenie problémov v sieťach
  • zodpovednosť za manažment sieťových zariadení v medzinárodnej sieti (routre, switche, firewally,...)
  • konfigurácia firewall zariadení na základe vstupov zo Security oddelenia
  • spolupráca v rámci medzinárodného tímu a spravovanie infraštruktúry vo viacerých krajinách
  • monitorovanie sieťových a security komponentov v medzinárodnej infraštruktúre
  • spolupráca pri riešení incidentov s internými členmi ostatných tímov (Back Office, Development, QA tímy)
  • spolupodieľanie sa na systéme pohotovostných služieb (na telefóne)
  • pravidelná účasť na medzinárodných konferenčných hovoroch v anglickom jazyku
  • spolupráca v SETUP-e: FULL-TIME, OFF-SITE (home-office)
  • po skončení proti-COVID-19 opatrení je možné občasné (veľmi zriedkavé) cestovanie do Švajčiarska a/alebo iných krajín EU podľa potreby projektu

Požiadavky

  • minimálne 2-ročná skúsenosť s administráciou a údržbou sietí high-availability systémov
  • znalosti sieťových protokolov, dizajnu a implementácie zmien v sieťach
  • znalosti ICT trendov, technológií a praktík
  • skúsenosti so systémami a princípmi disaster recovery (DRP)
  • znalosť návrhu informačných systémov
  • skúsenosti s konfiguráciou loadbalancerov
  • skúsenosti s MS Office (MS Project, MS Visio)
  • záujem o dlhodobú spoluprácu na projekte (12+ mesiacov)
  • aktívna znalosť anglického jazyka (slovom i písmom)

  • výhodou: skúsenosti s prácou v doméne payment (card) industry
  • výhodou: skúsenosti s UML modelovacími nástrojmi (Enterprise Architect, Visual Paradigm)
  • výhodou: znalosť francúzskeho, nemeckého alebo talianskeho jazyka

  • silné organizačné a analytické zručnosti
  • schopnosť rýchlo prebrať iniciatívu
  • otvorený novým nápadom a víziam
  • schopnosť flexibilne reagovať a prispôsobovať sa zmene
  • schopnosť individuálnej i tímovej práce
  • proaktívny prístup
  • logické myslenie pri vykonávaní úloh
 

Jazykové znalosti / stupeň

  • anglický jazyk - aktívne

Máte záujem?

V prípade záujmu o pracovnú pozíciu klikni na tlačidlo nižšie "REAGOVAŤ NA PRACOVNÚ PONUKU" alebo nám odošli svoje CV priamo na e-mailovú adresu titans@titans.sk.

Ak si nie si istý, či tvoje CV obsahuje všetko podstatné a potrebuješ pomôcť s jeho vypracovaním, inšpiruj sa sekciou Životopis, ako na to. Dozvieš sa v nej, ako by mal životopis IT freelancera vyzerať a čo v ňom nesmie chýbať.

Zároveň si môžeš vybrať niektorý z našich CV vzorov v slovenskom, anglickom či nemeckom jazyku.

Ak bude tvoje CV vyhovovať požiadavkám danej ponuky, budeme ťa následne telefonicky kontaktovať.

Reagovať na pracovnú ponuku

Nespĺňaš požadované kritériá, nevyhovuje ti ponuka časovo alebo je pre teba málo atraktívna? Odporuč nám vhodného kandidáta a získaj zaujímavú finančnú odmenu. V prípade obsadenia pozície tebou doporučeným kandidátom ti vyplatíme finančnú čiastku v hodnote 380 €!