Office365 / Sharepoint konzultant

Ponuka úspešne obsadená

Základné informácie

Do nášho dynamického tímu TITANOV (freelancerov) hľadáme skúseného Office 365 / Sharepoint konzultanta na zaujímavý a potencionálne dlhodobý projekt pre oblasť bankovníctva do Bratislavy.

Interné číslo 191112B
Názov pozície Office365 / Sharepoint konzultant
Predpokladaná suma plnenia 5500 až 6000 € mesačne
Miesto plnenia Slovensko / Bratislava
Termín 07.01.2020 - 07.03.2020
Nástup na projekt 07.01.2020 - 03.02.2020 alebo dohodou, full-time, on-site
Dĺžka alokácie 2 mesiace s možnosťou predĺženia

Reagovať na pracovnú ponuku

Popis pozície

  • zber, analýza, prioritizácia a dokumentácia požiadaviek a potrieb zákazníka
  • spolupráca na analýze a príprave funkčnej špecifikácie pre rôzne bankové systémy postavené na platforme Office365
  • príprava mockup-ov a prototypov aplikácií pre prezentácie biznisu
  • komunikácia medzi business oddelením a vývojom
  • podpora vývojového tímu počas vývojovej fázy analýzou funkčných požiadaviek a ich dokumentovaním
  • vytváranie User Stories, Use Cases, Epics, Themes, Process Flows
  • tvorba analytickej dokumentácie a výstupov
  • poskytovanie konzultačnej podpory zákazníkovi a internému tímu
  • podpora implementovaných riešení, ich rozširovanie a modifikácia

Požiadavky

  • min. 3-ročné skúsenosti na pozícií Sharepoint konzultanta a/alebo ICT / Biznis analytika
  • všeobecný prehľad v bankovej resp. finančnej oblasti
  • analytické zručnosti a skúsenosti s vývojom use case-ov, prototypovaním a tvorbou user stories
  • praktická znalosť UML a mapovania na dátový model
  • praktická znalosť mapovania GUI na dátový model
  • znalosť technologických procesov, schopnosť prekladať potreby užívateľov do zrozumiteľných funkčných a ne-funkčných požiadaviek
  • znalosť SQL
  • znalosť mockup a prototypovacích nástrojov (Sketch, Axure)

  • veľkou výhodou: skúsenosti s programovaním Office 365 / Sharepoint riešení
  • veľkou výhodou: skúsenosti s Power Apps
  • výhodou: skúsenosti v bankovom sektore
  • výhodou: skúsenosti s agilným vývojom (Scrum)
  • výhodou: skúsenosti s používaním nástroja Enterprise Architect (alebo iného modelovacieho nástroja)
     
  • silné organizačné, negociačné a analytické zručnosti
  • schopnosť flexibilne reagovať a prispôsobovať sa zmene
  • proaktívny prístup
  • prezentačné zručnosti

Jazykové znalosti / stupeň

  • anglický jazyk - konverzačne