Vykonávanie servisných zásahov HW, SW na základe požiadaviek zákazníka. Práca je max. na niekoľko dní (1-2 dni) do týžďna, pričom je nutné odstrániť vzniknutý problém do 16 hodín od jeho nahlásenia zákazníkom. Na správu INCIDENTOV sa používa vlastný SW zákazníka, na ktorý dostanete školenie pred nástupom na danú pozíciu. Dĺžka školenia je 3 dni a budete ho absolvovať vo Viedni. Náklady na školenie hradí zákazník.
Sloboda, flexibilita, väčšia kontrola nad financiami aj kariérou. Freelancing prešiel vývojom a dnes ponúka oveľa viac. Pozri sa, čo ťa v ňom čaká a ako ti zmení život.
Sloboda, flexibilita, väčšia kontrola nad financiami aj kariérou. Freelancing prešiel vývojom a dnes ponúka oveľa viac. Pozri sa, čo ťa v ňom čaká a ako ti zmení život.
Titanov, ktorí sa
k nám pridali
Klientov, ktorí sa
k nám pridali
Úspešne dodaných
man-days